GENEL BİLGİ VE SOHBET - Kahve yazılım

27 Kasım 2017 Pazartesi

GENEL BİLGİ VE SOHBET

merhaba arkadaşlar ben yazarınız hakan. Sayfayı yeni açtım fakat baya bir boşluğumuz var bu boşlukları zamanla doldurcağım. fakat aynanda başka bir sayfaya daha yazı yazıyorum. Bu yüzden biraz zaman sıkışması yaşıyorum. Ve aslında bu sayfayı sadece teknoloji ve kodlama üzerine düşünmüştüm fakat biraz daha ilerleyip oyunlarıda anlatmayı odüşünüyorum selam hareketleri haftalık indirim durumu gibi tabi sizin fikrinize açık bir şekilde sorucam. Yani böyle bir şey yapsam nasıl olur?.


Ve yakın zamanda bana yardımcı olmak için aramıza bir yazar daha katılacak. Ekip şimdilik 3 kişi olucak ilerde büyütmeyi planlıyorum. Aramıza katılacak olan yazarın ismi İlkay. İlkay sizlere grafik planlama hakkında grafikerlik,resim çalışmaları,kara kalem çizimleri vb. Konularda sizlere yardımcı olucak html derslerini arkadaşım çekiyor yani eğer forumda yazarsanız buradan cevaplayabilir. Html dersleri elimizde hazır fakat internet sorunu yaşadığı için atamıyor. Ve farkettiniz sanırım eğitim hocası olarak Sebahattin!!.  Sebahattin sizlere kodlama derslerinde yardımcı olucak html bitince css dersleri gelicek. bende bu arada sizlere Unity derslerini ve hata sorunlarını nasıl giderilir onu anlatıcam bu kadar konuşma ve bilgiden sonra sizin eklemek istediğiniz bir şey var mı?  Yorumlarınızı bekliyorum. :)

1 yorum: