Yazılım Mühendisliğindeki Basamaklar - Kahve yazılım

26 Kasım 2017 Pazar

Yazılım Mühendisliğindeki Basamaklar

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yazılım mühendisliğine doğru giden maceramı anlatıcam. İlk başlarda size heves gerekiyodu ilk zamanlar hatta daha farklı bir meslek seçmek istemiştim. Çünkü anladığım bişeyi öğrenmek istemedim sizinde bileceğiniz gibi sıkıcı gelicek diye. İster istemez okumak zorunda kaldım. Şimdi gelelim asıl konuya bazıları "ben anadolu lisesinde okuyacağım fakat meslek daha iyi diyorlar."  gibi şeyler sölüyorlar bana. İlk olarak bu düşünceden kurtulun arkadaşlar, çünkü ikiside aynı yani eşit birinde erkenden dil öğrenip mesleği anlayabiliyorsunuz fakat üniversiteye daha çok çalışmanız gerekiyor. Diğerinde ise sadece üniversiteye çalıştığınız için yazılıma zaman ayırmanız gerekiyor. Ben meslek lisesinde ATP bölümündeyim ve emin olun hem ders hemde kodu eşit götürebiliyorum hatta arayada bu blog sayfasını sığdırdım. Okul seçiminiz eğer anadolu olduysada bişey olmaz burda paylaştığım ders videolarını izleyerek kendinizi geliştirebilirsiniz. Unutmayın bu iş sektörü çok büyük mesela ben normalde ilk öğrendiğimdeki aklım şuydu "onu hacklicem bunu hacklicem bekle olum ip'n elimde" gibi şeyler diyordum :) ahhh koskaca mazi tabi o zamanlarda ben kod yerine siber güvenlik öğrendim ama olsun :) .Yakın zamanda bir oyun yaptım C# dersi alarak 30 günde oyunu hazırladım ve şuan belirli bir bilgim oldu. Unity de yapmıştım oyunu onun içinde size bir paylaşım yaparım yakında :) . Ve millet yapılan bir yanlışı sölicem size oda şudur ki kimsenin dediği programdan başlamayın!. Mesela ben C# öğrenirken cidden zorlandım neden neyi yaptığımızı anlamadım. Gittim html gibi basit dillere bakarak kendimi kendimi geliştirdim ve bir zaman sonra artık C# dahil bir kaç dil kolay gelmeye başladı. Size Önerim İşinize yaricak olanı ilk öğrenin  kodları uygularken visiual studio işinizi görücektir bugünlük bence bu kadar yeter her türlü kod ve teknoleji haberini paylaşıcam takipte kalın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder